Lördagen

Hej igen alla sköna bloggisar! Idag gick jag upp kl.06.00 för att jag skulle gå ner på 4H och för alla som inte vet vad 4H är så är det en grupp barn som hjälper till med djuren i nyckelviken och där har jag gått i 6 år och nu har jag blivit ledare och hjälper och är med dom små! Sen när jag kom hem tog jag en dusch och sen dov jag faktist i en timme! Efter det fikade vi och sen gick vi till maxi och handlade och nu sitter jag här! Imorn ska jag nog ringa en kompis och plugga! Jag har haft ont i huvet idag så får se vad jag orkar med! Ska sluta nu ska vara med min syrra lite och spela coola låtar (metallica, green day, justin och fergie) på youtube! Puss bloggisar!


                                                                                             




veckan

Hej igen! Den här veckan har gått jätte fort! Idag hade vi pyssel efterssom att det är lucia imorn! I morgon ska jag på terminens sista 4H och sen ska jag ut och springa i nyckelviken och så ska jag plugga.På söndag ska jag nog vara med en kompis tror jag! Min spanska lärare är sjukskriven så vi slipper våran spanska nästa vecka, (rätt så skönt om du frågar mig! ) På torsdag har vi speldag och sen så slutar vi tidigt för att vi ska ha julmarknad på kvällen! Skriv gärna komentarar om t.ex. vad ni önskar er och vad ni ska göra i jul eller så kan ni skriva nåt helt annat! Jag ska till farmor i jul och jag önskar mig en ny mobil, persa min näsa, pengar och sånt som man brukar villja ha i den här åldern! Nu ska jag gå ut till våra gäster men puss och kram alla bloggisar!


                                                 
   







         



En forum kväll

Hej igen bloggisar! Idag har jag varit i skolan som vanligt! Efter det åkte jag till forum och mötte några kompisar och så skulle vi julhandla som varje år! Det gick faktiskt bra jag köpte: En kökshanduk med tomtar på till mamma, en deo och två muggar till pappa, en duchkräm och till farmor, kaffe till mormor och sen så har jag förut köpt saker till mamma eftersom att hon också fyller år på söndag! Nu är det ju äntligen December så julkalendern har börjat!!! Den är lite komstig måste jag seja men jag kollar inte hela tiden heller! Nu är jag hos en granne så jag ska se om hon har några fina bilder som jag kan lägga in! Ska äta snart så hejdå! Puss alla bloggisar!



RSS 2.0