Sommaren

Hej bloggisar! Ledsen att jag inte skrivit på länge har ju gjort en massa saker i sommar.
Det jag gjort hitills är:

1. vara i stallet
2. kolmården
3. träffa en av mina bästisar Erica(ica) på landet (hon bor i USA nu så henne träffar jag bara en gång om året)
4. va på hellas där morsan jobbade på dagläger
5.åka till göteborg med ica gick på liseberg och på accvarium
6. landet
7. julita
8. en grannes land
9.träffat kompisar och badat

Här kommer massa olika bilder på sommaren hitills!


fiska på landet!


ben & jerry´s!




en glass!


Jag och Ica i skratt kammaren på liseberg


Ebba kramar en liseberg kanin


balder åkte jag två gånger med ica!


Ett spöke utanför spökhuset




på kolmården










På julita där min farbror bor


min kusin! :D


HAHAHA jag och Ica på hennes land! Helt galen bild vad kul vi hade då


Skrållan<3


King<3


Madonna<3


Kalle <3


humlan<3


Loffe<3


Bulten<3


Lianne<3


Orcus<3


min morfars hund (lilla) och min morbrors hund (stora)






accvariumet i göteborg


Fisk


Janne<3<3


Britta <3<3



RSS 2.0