093108

Hej bloggare! Ni har säkert sett att min header ee borta och jag jobbar på det jag lovar! XD Nu har skolan börjat igen! Jag går i 7d1 och våran klass har ju splittras och jag saknar klassen jätte mykt! Dagen innan skolan började var alla tjejer i klassen (utom jossan och sandra) och badade i långan! Det va jätte kul och sen gick vi till forum! Efter det hängde joanna mandi hedda och freja me hem till mig och åt middag! Det var jätte kul och det kommer lite bilder från det! Ihelgen åkte jag och hedda till älta kanevalen! Det var väl sådär kul det va bara hårdrock som spelades! Men vi träffade någgra 96or som vi pratade me! Sen sov hedda här! Jätte kul!
Här kommer bilder! Puss bloggare! <3




Nu kommer bilder på mig och hedda!

Kolmården igen

Hej bloggare! Idag var vi på Kolmården igen men den här gången med 4H! Det va kulmen jag hade as ont i huvet hela dan! Men jag  skrivar inte allt som hände för det tar för lång til och jag orkar inte! XD Här ee lite bilder från dan!
Ja snart börjar skolan igen SUCK! Men det ska bli kul ändå! :P
Jaja ska sluta nu ska ta in kaninerna domee ute på uteplattsen och sen ska jag kolla på TV!
Puss och kram bloggisar! <3


Hehe en struts utanför bilfönstret i safari parken!


Lella

Hej bästa bloggarna! Ikväll ska jag sova hos en av mina bästa kompisar vendela (igen)! Det har varit as kul hittills och nu ska vi kolla på en film och äta chips! XD Jaja skriver mer nån annan gång Puss och kram<3!


Slut på Sommaren!

Hej bloggisar! Snart ee sommarlovet slut! SUCK! Jag börjar ny klass nu till 7an! Får se hur det går men jag saknar klassen redan nu men det är väl bara för att jag vet att jag inte får gå i samma klass som dom längre!
Jag tänkte lägga in lite fler bilder nu på saker som jag har gjort och jag hoppar lite fram och tillbaka i bilderna!

Puss och kram bloggisar!


Va på forum med Vendela! Provade skor! XD


XD

RSS 2.0