Miss you 6b!

Hej igen bloggisar! I fredags gick jag på sommarlov! :D Men våran underbara klass splittrades och jag, joanna, hanna och Sandra (säkert fler) grinade massor. Jaja nu sitter jag och joanna här framför datan och hon ska sova här! :D Snart ee det midsommar och då ska vi va på landet med mormor och såklart så tar vi med oss kaninerna. Men får berätta mer om det nån annan gång för nu ska vi snart äta! Ha det bra bloggisar.
Puss och kram! <3<3<3





Sommarlovet närmar sig

Hej igen bloggisar! Usch idag hade vi gympa ute i regnet och jag var helt dyngsur! Jaja men ska se på det roliga som har hänt istället för tvärtom! Idag hade vi tea party i klassen och då skulle vi bara prata engelaska och så skulle man ha med sig scones! Det var mysigt men gud vad mätt jag var efter det! Efter skolan köpte jag en ny mascara! :D Sen plte jag hem till Joanna och så spelade vi kort och satt och skrattade! :D Ja nästa vecka är sommarlovet äntligen här men jag kommer sakna min klass så himmla mykt eftersom att vi slittras nu till sjuan!  
Jaja får se vad som händer men det kommer nog att bli mycket tårar från både mig och andra den dan!
Ha det bra bloggisar puss! <3



Super vecka!

Hej igen bloggisar! Förra veckan var en super vecka först flyttade mina kanin bebisar ihop och sen på onsdagen gick vi i klassen på gröna lund!!! Det va aas kul och jag åkte faktiskt jet line två gånger! STOLT! XD Flera stycken i klassen åkte insine och uppskjutet så jag har lite bilder på det. Sen gick flera tjejer i spökhuset och det var super läskit och jag blev jagad av någon himmla friken stain! Fast lisebergs spökhus är mycke läskigare! Där gick jag och en av mina bästa kompisar Erica för två år sen och det glömmer jag inte! Ska dit i sommar föresten! :D Jaja och sen på fredagen var vi på naturhistoriska museet men det var inte lika kul. Idag är det den första sommardagen och jag Joanna, Sandra och Olga åkte och badade utomhur för första gången i år! Det var faktist varmt!
Måste sluta nu här kommer fin fina bilder från veckan!
Puss bloggisar!





årets höjdpunkt, Insine!



Kompisar och min fröken Mia på uppskjutet!



och en jätte konstig bild på mig!

RSS 2.0