Helgen

Hej igen bloggisar! Igår (lördag) fick vi lov att gå till skolan och gå på öppet hus! Man kunde välja vilken inriktning man ville gå! Dagen var urtrist men vi får ledigt imorn (måndag) för det! :D Idag har jag gjort Inget! Jag har typ haft tråkit min kompis hade träning och jag har bara slappat! Varit med Britta och Janne och bara gjort ingenting! Skönt! Imorgon ska jag inte göra nåt spec tror jag bara softa då med ska gå till tidningsinsammlingen! Ha det bra bloggisar här kommer lite bilder från jullovet!


Forum



Nyår!

Jag var på en fritidsgård där dom hade en sån här sak!

Hemma!

Hej igen kära bloggisar! Den här veckan, (som är långt ifrån slut) har jag varit hemma från skolan eftersson att jag är sjuk! suck! Därför har jag typ inget att berätta om för att det ända jag har gjort är TV, data, kaniner och haft tråkit! När jag är inne på MSN är ingen annan inne för att alla är i skolan och när man kollar på TV är det typ bara bebisprogram! Jaja ska vara hemma imorgon också men på fredag hoppas jag att jag kan gå till plugget! Idag mådde jag lite bättre iallafall. Jag bakade cochostoppar och så har jag varit uppe och gått mer än vad jag gjort förut! Har bara så tråkiga saker att skriva om så nu slutar jag puss och kram bloggisar!



Lilla Torres! En grannes hund!

Torres syrra Smilla!

Lilla britta på julafton!

Lilla Janne på julafton! Jag lovar att dom bara hade rosetterna när jag fotade dom!

Sova över

Hej igen bloggisar! I natt har en av mina bästa kompisar Vendela sovit här! Vi hade jätte jätte kul! Hon kom vid 4 tiden och då satt vi bara och chattade och snackade på min säng. Sedan åt vi tachos till middag och sen kollade vi lite på tv och åt lite godis! Hon hade tagit med sig en present till mig! Ett örngott som det står my sweetheart på och så fick jag en ansiksmask med choklad i! En sån ansiksmask hade hon också så dom använde vi på kvällen! Hon har precis åkt nu hon skulle ha fotbolls träning! Här är lite bilder på oss från igår för att hon hjälpte mig att lägga in bilderna från min mobil till datan! Tack Lella!
Puss alla bloggisar!






oj upp och ner!



Jul och allt!

Hej alla bloggisar! Jag har inte hunnit skriva på länge och jag tycker att det är så trist när jag inte vet hur man lägger in bakrunder och så  och jag har typ inga bilder! Men i julklapp fick jag en ny mobil! :D Men jag vet inte hur man lägger in dom på datan än! :(  Jaja måste sluta nu skriver mer snart och jag ska fixa bilder! Puss och kram bloggisar! Men här kommer nog mina finaste bilder puss!


Jag älskar er min djur och alla andra djur!      P.S Nu fick jag inte med alla djur för att jag hittar inte bilderna på dom! Jag har hunden som heter filip och jag har den bruna kaninen kvar som heter Janne! Och hon i mitten är tyvär död hon hette märta! Sen har jag haft en hund till som hette Aron och en kanin som hette herman och en kanin som hette börje och så HAR jag en kanin som heter britta men jag hittar ingen bild! Puss på er bebisar











RSS 2.0