bilder







Hej bloggisar!
Igår hade vi studiedag! Skönt!!! Då var jag hanna linn och joanna på forum! Det var jätte kul men vi tappade typ bort varandra hela tiden! Hanna och linn åt på burger king och jag och joanna hade redan ätit!
Vi kollade runt och sen gick jag och hämtade ebba! Idag har jag varit i skolan och våran
spanska lektion blev inställd!!!!  Sen var jag på min hiphop dans och nu sitter jag här! Imorgon har vi en halv studiedag och då ska jag fixa lite saker!
Hoppas att ni lägger in så mycket komentarer ni bara orkar för att det är så kul!
Puss och kram bloggisar!!!


Fredag

Hej igen bloggisar! Idag är det äntligen fredag och typ hela skoldagen har gått åt att titta på Narnia men pararell klassen! Efter skolan gick jag Hanna och Joanna till simmhallen! Det var jätte kul!!! Efter det har jag bara varit hemma! Vi åt kebab till middag! Jätte mummsigt! Imorgon har jag 4H och för er som inte vet vad det är så är det när jag jobbar i nyckelviken! På söndag ska jag passa en hund och sen har vi studiedag på måndag och då ska nog jag joanna och hanna gå till forum! Om någon annan vill hänga med så sej bara till!
Ni som läser kan ni inte snälla lägga till en komentar också för att jag tycker att det är så kul!
Jaja let´s dance börjar snart och sen är det HJÄLP!!! mamma har fixat popcorn! Hehe!
Jaja ska se på tv och sen sova tror jag ska upp 6 imorn!
Puss och kram alla bloggisar!



















4H märket!

RSS 2.0