092409

Hej bloggare! Jag ska försöka att göra inlägg lite oftare och jag har fått en ny data så jag hoppas på att det ska funka! I dag började jag skolan kl.8 som vanligt och slutade kl.1! Jätte skönt och då var jag och mina kompisar Sofia,lina, Tilda,Sara och många fler på 2an! Och nu sitter jag här och bloggar och kollar på idol. Men det tog precis slut så nu får jag se om jag hittar nåt annat att kolla på! Imorn ska jag få massage utav en massör som vi känner och sen ska jag sova borta för att morsan jobbar till 12 på natten. Jaja nu ska jag kolla på kändisdjungeln!!!
Puss och kram bloggare!

Skatboet + mykt annat skoj

Hej bloggare! I onsdags var vi på skatboet med klassen! Det va jätte kul! När vi kom dit fick vi stugor och jag sov med agnes och madde! Sen badade vi och lekte lekar ex.burken. På kvällen grillade vi korv och berättade spökhistorier! XD
Sen så var vi hos morfar i helgen! Det va jätte kul! Nu har jag fått klassfotona och jag måste seja att jag blev väldigt nöjd! Ja nu ska jag duscha och plugga till SO provet va ska ha imorn!
Puss och kram bloggisar! Här kommer bilder på lite olika grejor!
En bild på Markus! XD
Mandi! :P

min helg

Hej bloggare! den här helgen har jag hunnit me mycket! Igår lördag var jag på 4h kl. 07.00 på morgonen! Sen va jag sannamarie och elisabeth på forum! Efter det sov jag hos sanna för mamma va på namngivning.Det va jätte kul och vi såg på film! Den kvällen somnade jag med kläderna på i sannas säng för att jag va så trött och hade gått upp så tidigt!
Dagen efter va jag på forum igen med sanna dichle betsy och elisabeth!
Här kommer lite bilder! Puss och kram <3! /enja


06.45 i nyckelviken på lör morgon

RSS 2.0