Halloween

Hej bloggare! Idag är det ju äntligen halloween! Bebben hade några kompisar på middag och sen va dom ute och gick bus eller godis! Jag tror att jag kommer sno lite av hennes godis sen! XD Imorn ska jag, jojjo och lella åka och bada och nu sitter jag bara och kollar på tv! Snart är höstlovet slut :( Urs jag vill vara ledig längre! Och jag fick typ massa läxor över lovet!!! Japp nu ska jag käka godis och glo på tv. Puss och kram!
Vad har ni gjort på lovet föresten! Skriv det som en komentarvet ja!


230910

Hej bloggare! äntligen höstlov! Jätte skönt, jag ska nog bara ta det lungt ska va med kompisar och sånt typ! Vad ska ni göra då? Idag slutade jag kvart över 12 och sen åkte jag och mötte tilda,emma och klaramaria och sen gick jag, tilda och emma till 2an. Där va jag i typ 1,5 timme sen mötte jag mamma och gick hem. Och nu sitter jag här och bloggar!Det ee super skönt att bara slappa kolla på tv och blogga samtidigt!  Jaja ha det bra och ni som läser bloggen vet att jag blir super glad för komentarer!
Puss och kram!


17:14

Hej bloggare! Idag har jag haft en jätte slö dag! Först var jag på 4h kl.7 på morgonen!!! Sen har jag varit hemma, städat mitt rum och nu sitter jag här! Hoppas att ni tyckte om filmerna jag tippsade om! Imorn ska jag kanske till forum med några kompisar! Sen har vi studiedag på måndag :D 4 skoldagar kvar sen ee det höstlov! Jätte skönt! Vad ska ni göra på lovet kan ni inte skriva det som en komentar!
jaja orkar inte skriva mer ee lite lat idag! Här kommer bara några bilder!


jag!
 
jag igen :)

Film tips!

Hej bloggare! Äntligen fredag :D! Jag slutade 12.15 lyxit som jag har det! Och sen kom jag på att jag skulle lägga ut lite tipps på filmer jag gillar! Det är säkert filmer som ni redan har sett för att dom är rätt så gammla men ändå det är några av mina favvosar! Jaja här kommer dom och ni som inte har sett dom kolla på dom!!!!
Puss bloggisar! Ha en bra helg! <3







Dirty dancing!





En lite galen men bra film!


RSS 2.0