Halloween

Hej bloggare! Idag är det ju äntligen halloween! Bebben hade några kompisar på middag och sen va dom ute och gick bus eller godis! Jag tror att jag kommer sno lite av hennes godis sen! XD Imorn ska jag, jojjo och lella åka och bada och nu sitter jag bara och kollar på tv! Snart är höstlovet slut :( Urs jag vill vara ledig längre! Och jag fick typ massa läxor över lovet!!! Japp nu ska jag käka godis och glo på tv. Puss och kram!
Vad har ni gjort på lovet föresten! Skriv det som en komentarvet ja!


Kommentarer
Postat av: vendela

de ska bliiiiii sååååååå kul i morrn <3

2009-10-31 @ 23:41:48
Postat av: Erica

Hej hej Enja!! Låter som en trevlig Halloween :)

Som vanligt har jag aldrig lov men jag har ändå gjort lite roliga saker som t.e.x gått trick or treating = bus eller godis (du kanske tycker jag är lite för stor för det men i U.S.A är det så stort att om man inte gör det så räknas man som en looser XD ) Vuxna går också runt och säger bus eller godis XD Jag var pirat i alla fall.

Ha det bra Kram kram

Postat av: freja

2009-11-06 @ 21:05:41
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: freja

sv: joo tänkte börja igen ;)<3

2009-11-06 @ 21:07:01
URL: http://laee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0