sjuk

Hej bloggare!
Idag är det fredag och den tredje dagen jag ee hemma den här veckan! Efter skolan i tisdags hade jag ont i huvet och på onsdagsmorgonen hade jag 39 graders feber! Dan efter va bättre men nu ee jag förkyld istället! SUCK! Jaja idag ee det ju fredag så ikväll ska jag bara ta det lungt och kolla på tv typ!
jaja Bye bye!

                                         
                                  

lovet ee slut! :(

Hej bloggare!
Idag va sista lediga dagen på jullovet! Imorrn börjar jag 8 som vanligt och slutar 1! :)
Skönt att jag slutar så tidigt iallafall!
Här ee bara några bilder har inget spec tillfälle att visa just nu!
Chao! <333

    

nya kläder

Hej bloggisar!
Jag fick ju pengar och presentkort i julklapp så nu har jag köpt massa grejor!
En T-shirt men en leopard och linne på gina, två T-shirtar på New yorker, en väska, en kjol och en schal på H&M och en mascara på Åhlens!
Jag ee jätte nöjd med alla fin grejer här kommer några av dom på bild!


RSS 2.0