5 veckor kvar!

Tja igen! Nu är det bara 5 veckor kvar till det älskade jullovet!!! <3<3 Jag länktar jätte mykt! Jag önskar mig en schal, pengar/present kort och en katt XD! Vad önskar ni er??? Skriv och komentera det!
Näst efter jullovet längtar jag till festen på henkans fritidsgård!!! Ska bli skit kul! Alla som läser det här sprid vidare att det ska va fest där!!! En fest blir ju roligare om nån kommer XD!
Jaja ska gå in på facebook nu och ta in kaninerna en stund tror jag!
Puss kompisar! <3<3<3


en vecka har gått

Hej bloggare! Nu har en skol vecka till gått! ÅÅh jag längter till jullovet! XD
Vad ska ni göra i helgen?
ÖÖh jag har typ massa plugg och sitter och pluggar glosor oc lyssnar på ett av mina favvo band! GREEN DAY!!!
Deras nya låt ee as bra! Jag älskar 21 guns och boulevard of broken dreams! Har ni hört dom?
Kan inte ni skriva och komentera om era favvo band/artist??
Jaja ha det bra friends! Puss! Glöm inte att komentera! <3<3


RSS 2.0