Helgen

Hej igen bloggisar! Igår (lördag) fick vi lov att gå till skolan och gå på öppet hus! Man kunde välja vilken inriktning man ville gå! Dagen var urtrist men vi får ledigt imorn (måndag) för det! :D Idag har jag gjort Inget! Jag har typ haft tråkit min kompis hade träning och jag har bara slappat! Varit med Britta och Janne och bara gjort ingenting! Skönt! Imorgon ska jag inte göra nåt spec tror jag bara softa då med ska gå till tidningsinsammlingen! Ha det bra bloggisar här kommer lite bilder från jullovet!


Forum



Nyår!

Jag var på en fritidsgård där dom hade en sån här sak!

Kommentarer
Postat av: rihard

hoppla jag har inte sett nya forum än men döma av dina fina bilder verkar det vara helt överdrivet...... simma lugnt lilla apa

2009-01-18 @ 18:24:37
Postat av: vendela(Lella)

jag ska till forum på torsdag!!

Älskar forum<3<3

2009-01-19 @ 18:56:06
Postat av: vendela(Lella)

älskar forum<3<3



men älskar dig me<3<3<3

2009-01-19 @ 19:04:57
Postat av: fannuuee

oo, cool nyårsbild! XD

2009-04-01 @ 20:26:25
URL: http://barafanyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0