En forum kväll

Hej igen bloggisar! Idag har jag varit i skolan som vanligt! Efter det åkte jag till forum och mötte några kompisar och så skulle vi julhandla som varje år! Det gick faktiskt bra jag köpte: En kökshanduk med tomtar på till mamma, en deo och två muggar till pappa, en duchkräm och till farmor, kaffe till mormor och sen så har jag förut köpt saker till mamma eftersom att hon också fyller år på söndag! Nu är det ju äntligen December så julkalendern har börjat!!! Den är lite komstig måste jag seja men jag kollar inte hela tiden heller! Nu är jag hos en granne så jag ska se om hon har några fina bilder som jag kan lägga in! Ska äta snart så hejdå! Puss alla bloggisar!



Kommentarer
Postat av: Olivia

Hoppas du har det bra!

Ses på måndag

Kram

2008-12-06 @ 21:17:13
URL: http://liiiaz.blogg.se/
Postat av: enja

Hehe ja då jag har det bra! Hoppas att du också har det bra och ja vi ses i skolan!

2008-12-07 @ 10:20:04
Postat av: Hanane

Oh vilken fin blogg du har Enja, du får hälsa Anna grattis i efterskott från mig ! :)

ha de bäst, puss puss

2008-12-08 @ 21:16:22
Postat av: Hanane

Oh vilken fin blogg du har Enja, du får hälsa Anna grattis i efterskott från mig ! :)

ha de bäst, puss puss

2008-12-08 @ 21:16:46
Postat av: Hanane

Oh vilken fin blogg du har Enja ! Du får hälsa Anna grattis i efterskott från mig !!

ha de bäst, puss puss !!

2008-12-08 @ 21:18:03
Postat av: Hanane

oj nu hackade min dator lite så de vart tre likadana kommentarer :P

2008-12-08 @ 21:22:55
Postat av: Hanane

oj nu hackade min dator lite så de vart tre likadana kommentarer :P

2008-12-08 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0