Dagar

Hej! Idag är det torsdag och jag sitter vid datan och har gjort det den senaste timmen. Idag började jag 9.30 som skönt var och då hade vi matte! BLÄ! Ingen vidare lunch idag heller men det är väl som vanligt antar jag.Den sista lektionen hade vi bild och sedan var den långa dagen slut. Jag och Peter åkte och repade med William och Johan efter skolan och vi ska spela enter sandman med Metallica! Efter det åkte jag till Syrrans kör och sedan drog vi hem. Imorgon ska jag och Joanna redovisa en teater i klassrummet... Lite pirrit men inte så farligt faktist jag hoppas bara att Ullrika inte väljer att just min matte läxa ska redovisas också! Imorn ska jag sova hos farmor efterssom att morsan jobbar till 12 på natten och idag jobbar hon till 10.Jag har fortfarande inte så många coola bilder att lägga in och har inte så mykt tid att fixa grejer heller men hoppas att det ska bli förbättring på mig senare.nu ska jag sätta mig framför TVn med mina kaninisar Britta och Janne att tag tror jag! Kram alla bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Eran redovisning var den bästa i klassen. Hoppas du har en bra helg.

KRAM

2008-11-22 @ 20:36:53
URL: http://likeme.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0