Har inte många bilder

Hej igen jag har inte så många bilder på mig men jag önskar mig en ny mobil i julklapp för att min har blivit snodd och då ska jag lägga in lite fler bilder! Den här fredagen för mig har sett ut så här: Jag var i skolan från8.10 till 14.00 :D Sedan åkte jag, Love, Andreas, Rebecca, Pamela, Dennis, Axel, Sandra, Jossan och Joanna till forum där jag becca och pamela gick runt själva i bara nån timme.Sedan träffade jag en utav mina bästa kompisar som heter Sannamarie och jag hängde på henne hem.16.30 Hämtade jag syrran på fritids och nu sitter jag här fast klistrad framför datan som vanligt! Kram alla bloggisar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsigt hahah fina bilder det är ebba glömmde säga det puss och kram

2008-11-24 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0