Hemma!

Hej igen kära bloggisar! Den här veckan, (som är långt ifrån slut) har jag varit hemma från skolan eftersson att jag är sjuk! suck! Därför har jag typ inget att berätta om för att det ända jag har gjort är TV, data, kaniner och haft tråkit! När jag är inne på MSN är ingen annan inne för att alla är i skolan och när man kollar på TV är det typ bara bebisprogram! Jaja ska vara hemma imorgon också men på fredag hoppas jag att jag kan gå till plugget! Idag mådde jag lite bättre iallafall. Jag bakade cochostoppar och så har jag varit uppe och gått mer än vad jag gjort förut! Har bara så tråkiga saker att skriva om så nu slutar jag puss och kram bloggisar!



Lilla Torres! En grannes hund!

Torres syrra Smilla!

Lilla britta på julafton!

Lilla Janne på julafton! Jag lovar att dom bara hade rosetterna när jag fotade dom!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig!

2009-01-15 @ 16:00:14
Postat av: enja

Tack

2009-01-15 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0