Jul och allt!

Hej alla bloggisar! Jag har inte hunnit skriva på länge och jag tycker att det är så trist när jag inte vet hur man lägger in bakrunder och så  och jag har typ inga bilder! Men i julklapp fick jag en ny mobil! :D Men jag vet inte hur man lägger in dom på datan än! :(  Jaja måste sluta nu skriver mer snart och jag ska fixa bilder! Puss och kram bloggisar! Men här kommer nog mina finaste bilder puss!


Jag älskar er min djur och alla andra djur!      P.S Nu fick jag inte med alla djur för att jag hittar inte bilderna på dom! Jag har hunden som heter filip och jag har den bruna kaninen kvar som heter Janne! Och hon i mitten är tyvär död hon hette märta! Sen har jag haft en hund till som hette Aron och en kanin som hette herman och en kanin som hette börje och så HAR jag en kanin som heter britta men jag hittar ingen bild! Puss på er bebisar











Kommentarer
Postat av: Becca

vilka söta små sötnosar! ;) filip, märta och janne! kram

2009-01-10 @ 11:33:43
URL: http://silverglimt.blogg.se/
Postat av: ebbba

Jätte sötta filip märta och jane hahah kramar

2009-01-10 @ 17:11:52
Postat av: Amanda W

Kaninerna är SÅ SÖTA!:D

2009-01-10 @ 20:07:19
Postat av: heddzi

ja,gullisar! Vilken har du haft längst?

2009-01-10 @ 20:07:41
Postat av: enja

Märta fick jag först och sen filip och sen janne men märta är ju död nu! :´( och så har jag ju en bild på britta på mitt typ första innlägg och det är en av kaninerna jag har nu!

2009-01-10 @ 20:15:09
Postat av: linn

super söta bilder kramar :)

2009-01-17 @ 19:47:12
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0