Super vecka!

Hej igen bloggisar! Förra veckan var en super vecka först flyttade mina kanin bebisar ihop och sen på onsdagen gick vi i klassen på gröna lund!!! Det va aas kul och jag åkte faktiskt jet line två gånger! STOLT! XD Flera stycken i klassen åkte insine och uppskjutet så jag har lite bilder på det. Sen gick flera tjejer i spökhuset och det var super läskit och jag blev jagad av någon himmla friken stain! Fast lisebergs spökhus är mycke läskigare! Där gick jag och en av mina bästa kompisar Erica för två år sen och det glömmer jag inte! Ska dit i sommar föresten! :D Jaja och sen på fredagen var vi på naturhistoriska museet men det var inte lika kul. Idag är det den första sommardagen och jag Joanna, Sandra och Olga åkte och badade utomhur för första gången i år! Det var faktist varmt!
Måste sluta nu här kommer fin fina bilder från veckan!
Puss bloggisar!





årets höjdpunkt, Insine!



Kompisar och min fröken Mia på uppskjutet!



och en jätte konstig bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Hanane

jag var också gå grönan för någon vecka sen och jag åkte insane och den va helt galen men det var kul :P du har en jätte fin blogg och jag tycker du ska fortsätta blogga, vem vet du kanske blir en bloggdrottning en vacker dag ;)

ha det så bra !! puss

2009-06-01 @ 18:29:56
Postat av: Linn

Din blogg är jätte bra gillar när du lägger in bilder. vi hörs PUSS:)

2009-06-02 @ 16:00:14
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Hedzy

Hej Enja! Nu har vi en ny blogg frogz.blogg.se även jag hedzy.blogg.se

2009-06-02 @ 18:42:49
Postat av: frejsi

hejhej! guud vad jag längtar till grönan men kmr inte kunna åka dit på ett tag ;)

2009-06-02 @ 20:17:28
URL: http://laee.blogg.se/
Postat av: olga

men shit ta bort bilden på joanna förlåt men asså enja :P

2009-06-03 @ 09:12:27
URL: http://olgaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0