17:14

Hej bloggare! Idag har jag haft en jätte slö dag! Först var jag på 4h kl.7 på morgonen!!! Sen har jag varit hemma, städat mitt rum och nu sitter jag här! Hoppas att ni tyckte om filmerna jag tippsade om! Imorn ska jag kanske till forum med några kompisar! Sen har vi studiedag på måndag :D 4 skoldagar kvar sen ee det höstlov! Jätte skönt! Vad ska ni göra på lovet kan ni inte skriva det som en komentar!
jaja orkar inte skriva mer ee lite lat idag! Här kommer bara några bilder!


jag!
 
jag igen :)

Kommentarer
Postat av: vendela t

vi måste hörs på telefon !



Va har du för data?

2009-10-18 @ 09:12:36
Postat av: Erica

Hej hej!!! Jag skulle jätte gärna vilja skriva om mitt höstlov det är bara det att jag inte har något höstlov!!! Dåligt va?? Men aja jag kan vänta till julafton (hoppas jag!)

Hoppas du har det bra & ha det så kul i forum!!

Kram Erica!!

Ps. Tack för alla kommentarer!! Vad tyckte du om musikvideon? XD

Postat av: Erica

Hej Enja!!

Jag skulle jätte gärna vilja skriva om mitt höstlov, det är bara det att jag inte har ett!! :( Jag vet mycket tråkigt.... Men jag klarar mig till julovet hoppas jag!!

Ha det så kul i forum i alla fall!!

Kram kram!!

Ps. Tack för alla kommentarer förresten!! Vad tyckte du om matte lärarens musik video?? XD

Postat av: Erica

AAAAAAAHHHHH!!!

Jag trode inte det funkade första gången!!!!

(Vad e det här??!!) XD

Postat av: HANNAH

hejhej! :)

2009-10-19 @ 22:02:07
URL: http://jaghannah.blogg.se/
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej ;D haha såg din kommentar nu! <3

kram

2009-10-20 @ 20:01:50
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0