min helg

Hej bloggare! den här helgen har jag hunnit me mycket! Igår lördag var jag på 4h kl. 07.00 på morgonen! Sen va jag sannamarie och elisabeth på forum! Efter det sov jag hos sanna för mamma va på namngivning.Det va jätte kul och vi såg på film! Den kvällen somnade jag med kläderna på i sannas säng för att jag va så trött och hade gått upp så tidigt!
Dagen efter va jag på forum igen med sanna dichle betsy och elisabeth!
Här kommer lite bilder! Puss och kram <3! /enja


06.45 i nyckelviken på lör morgon

Kommentarer
Postat av: vendela<3

GUUUUD SÅ SÖÖÖTA!!!!!!

2009-09-07 @ 08:03:20
Postat av: Erica

Awwwww så söööööööta!!!!!!!!!!!!!!!! (Döp en efter mig :D)



Ps. Du stavade Sannamari fel XD det är inge e på slutet!

xoxo

2009-09-08 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0