kom då våren!

Hej friends!
Det är helt sjukt mykt snö kan det inte bara försvinna nu??!!! Visst jag ville ha snö på jul och min födelsedag men nu får det räcka! Dom sa typ att det skulle bli mer snö på fredag och lördag men sen skulle det börja försvinna på söndag! :) Länktar efter dig underbara sommarlov!!! <333
Jag fick jätte mycket fina saker i present massa böcker som jag har önskat mig och presentkort och så ska jag få åka till London med en kompis till familjen!!!! Sen hade min syrra fixat ett jätte fint block till mig som hon hade gjort själv! Puss gumn!
Jaja ha det najs! <3



Kommentarer
Postat av: Olivia

SV: Haha tack :)

Hoppas du får ett toppenlov ;)

Kram

2010-02-28 @ 10:29:20
URL: http://liiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0